Min data mår braa nu =)

Thihihi nu mår min data bra igen, och allt fanns kvar phuuu!!...
Såå nu tänkte jag updatera er lite som jag skrev att jag skulle göra...
Jag börjar med 40 år kalaset vi var på, min mosters man fyllde 40år så vi kidnappa han och åkte och spela inomhus golf på en stor skärm, hehe vet inte riktigt vad det heter men ni kommer se på korten, sen efter det så åkte vi hem till min moster där det var fest.. Och dagen innan det här så var mamma jag och Skuttis hos morbror och Sussi och kusinerna..
Här kommer lite bilder ifrån det:




Innan vi åkte ifrån Lidköping


 

 

 

 

 









 










































Framme i Skällinge, min kusin Rebeca och Skuttis





Morbror Mogge & Mamma hehe..







Skuttis bestämmde vilka låtar som skulle spelas &                                                                                                          Rebeca spelade..



På väg mot kungsbacka för kidnappning hehe..


Här har vi födelsedagsbarnet hehe, precis blivit kidnappad haha..


Morfar mormor och mamma sjunger för fullt: Ja må han leva, Hipp hipp Hurra...



Anders hehe fortfarannde helt ovetande om vad som händer haha..

Jag Rebeca och Skutt



Skutt spelar golf =)



Och Rebeca spelade oxå =)

Och Sussi =)







Och så häär fint hade moster Veronica fixat medans vi spela golf ♥

Mormor Sussi Randi & Veronica fixade till det sista innan resten av gästerna kom.. =)
Mäster kockarna!






























Mycket trevlig kväll.. ♥

Det var från kalaset, men har mer att updatera.. Updaterar mer senare eller imoon... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0