Fredag..

Hejsansvejsan..

Idag har jag varit på praktiken som jag e varje torsdag o fredag hehe..
Hahaha som jag skratta idag på jobbet haha skrattar ba jag tänker på det, både igår och idag har jag fått mig en del goa skratt, säger bara smörgåstårta haha mkt bra ord i vissa situationer... Tur man har sånna förstående och snälla arbetskamrater ♥
Och en annan skön kommentar idag: Hej, den funkar inte! Vi satt och vänta jätte länge men det händer inget hmm?! Hahahahahaha.......
HAHA!!...

Prata precis med Annicka & Emma, nu för tiden har dom tydligen samma nr haha ringer ja den ena svarar den andra hehe ni e la goa.. Börjar sakna Norrby lite grann får nog ta mig en tur ner till Borås snart..

Funderar om jag ska åka till gbg eller varberg imoon, eller stanna i Lidköping hela helgen kan inte bestämma mig..
Nu tänkte jag kolla runt lite på datan, sen ska jag nog kolla på Snabba Cash..

Hoppas ni får en trevlig helg allihopa...
Caó






Kommentarer
Postat av: Emmaa

HAHA vi är typ goast :)

När kommer du till norrby egentligen? <3

2010-02-14 @ 01:19:42
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/
Postat av: Pussan

Ha ha ha... SMÖRGÅSTÅÅÅÅÅÅÅÅÅRTA!!! Akta dig du, när du hör det.. :P Synd att inte glasen funkade... Typ 4 st som va kassa, MINST!!! :D

Stackarn måste vart desperat. Måtte ju vart enklare att gå å köpa en lämplig tidning ist. ;)

Å du vet.. Vi förstår. :)

Ibland BEHÖVER man gå undan ett tag.

Såerebara. Ses på torsdag darling.

Kramelikram!

2010-02-15 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0