Heya!

Heya allihopa..

Nu är jag i Lidköping igen!
Sitter här nere på mitt rum och kollar runt lite på youtube efter musik..
Min bror kom precis ner och satte sig hos mig, det e inte varje dag han kommer ner till mitt rum
och hälsar på.. Mamma sitter här med på sin laptop men hon ska gå och lägga sig nu och det måste nog
jag med göra snart, ska upp och praktisera imoon :) ..
Nu gick min bror igen det va ingen lång stund han satt här hehe men han kom ner och sa Hej! I alla fall hehe :)

Idag när jag kom upp till Lidköping så hade min lillsis bakat massa kakor hehe så sööt, dom har hemkunskap i skolan så hon lär sig massa sker, så det har visst varit stor bak här idag..
Dom hade visst fått lära sig göra köttbullar med så det fick vi till middag hehe så sööt..
11år snart 12 och bakar och lagar middag till familjen, det tycker jag e väldigt duktigt ♥







 ♥ Lillsis & storbaket & Bror ♥


Kommentarer
Postat av: Skuttis

Hehe så sööt simon är :D<3

2010-02-11 @ 22:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0