Lördag en dag försent..

Hejsan..
Tänkte updatera om helgen har ju inte bloggat sen i fredags nu, inte för att jag gjorde nått speciellt i lördags eller idag hehe menmen..
Iallafall igår så var jag hemma och hade mys kväll me skutt, vi bakade cheeskake mums hehe..
Det var vad jag gjorde haha händelserik lördag va? Haha not!..
Sen kolla vi film o ba tog det lungt..

Hoppas eran helg har varit braa...














Slappdag! Gick me pjamas heeeeeeela dagen.. Gött :)

Idag e det söndag och det är alla hjärtans dag och jag gör inget speciellt, jag och skuttis ska packa klart det sista nu sen ska vi åka hemåt, ner till Varberg...
Kanske bloggar sen inte helt säkert e inte framme förens halv tolv..

PUSSS

Kommentarer
Postat av: emma.

sv: Jag har vart i stallet och jobbat på tävling, och sen har jag bara vart hemma och chillat ;) själv då ? :)

2010-02-14 @ 19:15:24
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

ser got ut=)

2010-02-14 @ 23:00:32
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0