Marmaris

Iyi aksamlar..

Åå vad jag bara fick sån hääär sakna marmaris attack haha ja hehe kanske låter lite knepigt men vet vissa försttår exakt vad jag pratar om hehe..





Jag vill åka nuu!!... Sommaren 2010, insallah det ska bli den bästa..

Hehe asså vilka minnen man har där nere ifrån både bra o dåliga men det e ändå så sjukt skoj där nere det e nån speciell känsla, hehe va längesen jag kännde att jag sakna det så hääääääääääär mycket hehe.. =)

















 

 

Dom goaste kommentarerna där nere ifrån:

  • Loouie: Ett, tvåå, treeeeee släpp hand bromsen!! Hahaha
  • Jag: Emma, jag tror du tappa nått, hmm HAHA
  • Hemlig: Han pippa hundvakten hahaha (Som vi skratta)
  • A: Why? Soo? Haha
  • Jag: I** Ooo very nice car! hahaha..
  • Emma: Det finns en där nere va? Jag: Dee göre va? Sen asgarv..
  • Jag: Woow Emma ?! Såg du flaskorna som gick förbi?!


Hahaha jaa kan sitta o skriva hur många som helst haha..
Sjuka minnen... Haha


→♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥←








 

Goooa minnen till denna!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

ovisst,kommer du på några ord som du vill lära dig så e d bara o fråga.



Du ser min mail där,bara o adda på msn o fråga när du kommer på nått :D

2010-02-04 @ 23:53:03
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Gör så! :D

2010-02-05 @ 01:10:27
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0