Sjuk :(

Hejsan..

Nu har jag inte bloggat på nån dag igen...

Men nu bloggar jag thihi :)
Idag e jag hemma, skulle igentligen praktiserat men har sån jäkla huvudvärk och ont i halsen, blir väl sjuk, viiiiiill inte!
Säkert bara för vi fick stå ute i snöovädret nästan två timmar i söndags och vänta på tåååååget..

Hoopp, får väl updatera lite om veckan då

I tisdags var jag i skolan sen gick jag hem till pappa en sväng, han hade köpt semlor så vi fika lite sen gick jag tillbaka till skolan och fixa lite med några csn papper, sen efter det drog jaag hem till mormor och morfar och åt mat, sen hämta Voigtan upp mig så åkte vi ner till stan och fika på blådörren me Gustavsson, vi tre e barndomsvänner som alltid höll ihop förr, så det var lite skoj att vi tre satt där igen hehe =)
Efeter det gick vi hem till Gustavsson och kolla hur hennes nya lägenhet såg ut, finfin ligger mitt istan..
Sen körde Voigt o jag och handlade sen åkte jag hem till Sus så kolla vi Paradise finalen, jag tyckte helt klart rätt par vann!..
Myys kväll hos Sus, sov där..
Igår åkte jag upp till Lidköping igen en och en halv timma föresenat var tåget.. VÄDRET får skulden! Nääär ska detta kalla tråkiga vädret försvinna? Jag vill ha soool GE MIG SOL!!...

Nu ska jag vila lite eller kanske ska gå upp och dricka kaffe kanske blir lite bättre i huvudet då.. Annars får det bli en värktablett sen sängen..

Men vi hörs senare ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0