Uppehåll?

Uppehåll från bloggandet lite då o då nu på sistonde har det blivit, och jag vet ej vf det har blivit så hehe..
Antingen lägger ja upp massa saker eller inget hehe menmen nu skriver ja! =)

Helgen har varit lungn har inte gjort speciellt mycket..
I lördags morse när jag vakna eller morgon o morgon haha kl va typ halv tre, soov ut riktigt ordentligt hehe aa men iaf när jag vakna var mina ögon helt svullna hel skumt vet ej varför det var så men iaf så jag tänkte jag lägger lite is på ögonen så kanske svullnaden går ner, och joo det blev ju lyckat sommnar me skiten på ögonen haha och fråga mig inte haha vet inte hur jag lyckades med det men iaf när jag vaknar så har jag jääätte ont helt fryst runt ögonen så nu har jag ett sår jämte båda ögonen, haha ser ut som jag har varit i slagsmål MEN det har jag inte varit..
Så det rekommenderar jag inte, att somna me is på ögonen hahaha!!...




Mitt öga efter is attaken, lika snyggt på andra
sidan ögat.. Hoppas det går och täcka med
foundation..



Kommentarer
Postat av: michelle

sv; yes jag bor i Lidköping..tyvärr :P gillar inte den här hålan.

2010-02-08 @ 09:32:33
URL: http://chingasos.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: helgen var bra :) din då? kram

2010-02-08 @ 17:58:44
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0