11 303

Hahaha säger ba 11 303 haha ;)
Dem flesta har säkert hört om Ullareds serien och säkert sett den med!!...
Och nu har den gjort tittar succé i Norge med, Haha och det e så då va att
jag e med i premiär avsnittet haha, sååå pinsamt!!!..
Jag sitter i kassan när hon som va där i 2 veckor och handla för 50.000 skulle handla, så det e jag som tar betalt av henne hahaha så min snygga kommentar på kanal5 premiär avsnitt på Ullared är 11 303, och hitta även klippet på aftonbladet nu me, ska lägga upp det här nedanför, haha men klarar ej av att titta på det sj haha hemskt att höra sin egena röst sådär på tv hehe..
Iaf då e man Tv kändis i Norge nu haha lr inte hahahah...
Det e så skoj för efter det avsnittet hade visats här i Sverige så kunde folk säga när jag va o handla o så ba: Jag såg dig på tv...
Jag satt på Bio när premiär avsnittet skulle visas, (jag hade redan sett det) iaf efter jag hade varit i rutan bombaderades min mobil av sms: Jag såg dig på tv..

Lite skoj måste ja nog tycka haha!!!..




Kommentarer
Postat av: Emmaa

HAHA faaan va jag garvade när jag såg detta på TV :)

2010-01-20 @ 13:38:23
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/
Postat av: Sanja

hehe såå sööt du är gumman :)Du var varit med på tv du är kändis nu <3

2010-01-31 @ 01:40:48
URL: http://sanjicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0