2010

Hej..

Då var det 2010 nu då nytt år, nya möjliheter, ja ska man tro på det? eller fortsätter det bara som innan..
Det återstår och ser, ja har inte skaffat mig några nyårslöften iår...
Men ja har vissa saker ja ska ändra på ändå iår, men inga löften hehe..

Just nu är jag i Borås hos min Annickus♥ Haha man får sig alltid ett gött skratt me den tjejen..
Alltid lika go o gla Thihi...
Jag skriver ju nästan alltid nått om Annicka i varje inlägg hehe omtalad tjej de du hehe, du kommer fan bli känd av att alla skiver om dig på sina bloggar haha Annicka överallt om inte namnet e utbytt till granne då hahaha ;)..  ne men det jag tänkte säga är att här e en bild på min fina Annicka, så ni vet vem tjejen e som e me överallt där det händer liksom haha..
Hon finns alltid där för en, bara till att lyfta luren o slå big sis en pling..
Hahaha skönaste minnen me denna tjejen asså hehe, kommer du ihåg våran galna karoke kväll på gamleport och min sköna entré på donken i femman huset hahaha.. Eller när jag "bara skulle lyssna klart på min cd" eller du då haha, NEEEEE jag har inte sovit bara en hundradels sekund sånna fall, skeet surig haha..


Taack att du finns min föredetta svärgerska och nu min big sis...



♥♥♥♥♥♥♥♥


Och imorgon ser jag framimot nybakta bullar hos Emmsen och en kopp kaffe hehe eller hur va det nu e det grannen som bakar å Emma som har kaffe, äh strunt samma.. Haha!!

Men jag kommer in imöön o ser till så allt står rätt te i våran lägenhet hehe ♥


Puss&Kram 


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Halllå skärping, Annicka står för bullarna och ev mjölk också :D haha jag kan erbjuda hundmat med extra köttsmak :D

2010-01-03 @ 11:19:27
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/
Postat av: Annicka

Tack stumpan! Du e la för goo.. Det va tider det, haha. Fan va kul vi har haft, men fortsättning följer.. ;)

I love you big time <3

2010-01-03 @ 16:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0