<3

Helloj..

Idag har jag sovit, solat och vart på mammas jobb intressant va?
Not..
Just nu pratar jag med Annicka, vårat natta samtal hehe..
Haha men hon ville inte prata med mig mera haha jag e helt inne idatan o hon märkte visst det sorry, haha så jag fick kommentaren dra helvete hahahaha inte dra åt helvete haha men men jag fatta vinkeln... Men jag tycker om dig ändå Annicka haha..

Idag saknar jag en speciell person jätte mkt :( men men så kan det vara ibland, går la över...
Får hoppas på det..

Imoon blir det att praktisera så jag får nog gå och lägga mig snart för att orka med morgondagen..


Kommentarer
Postat av: Annickus

Så går det när man inte ger mig all uppmärksamhet :p



Du, skärp te daj nu.. Vi "hög- och lågare" håller inte på med sånt trams. Sträck på dig istället! ;)



Najjs foto, så vacker så.. <3

2010-01-14 @ 15:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0