;)

Helloj..
 
Sitter på min lillasysters rum och ser nte ett skit haha, hon ligger och sover här bakom mig och det e bläcksvart här i rummet, så himla tur att man nästan så gott som vet var tangenterna sitter utantill..
Men det får bli som det bli, vill inte tända och väcka henne, hon har blivit sjuk utav sprutan hon fick igår..

Idag har jag praktiserat, alltid lika skojsigt.. Efter praktiken åkte jag hem & kolla på film e lillsis, vi har kollat på wallander fimer och nån med en flygvärdinna..
Haha i den filmen med flygvärdinnan såg jag en skoj grej hahaha, om det e nån lat jävel om inte gör nått men ändå vill ha pengar ska man köra denna på hahaha klockren, ok såhär gör man: Om hon/han sitter på en stol ska man klistra fast en 50lapp under stolen utn att personen vet det sen när den sätter sig ska mn be den börja sig ner och kolla under stolen, och vad hitta dom där joo 50kr, så ska man fråga den: Så vad hitta du under stolen? Den: 50kr
Ok vad har vi lärt oss av detta? Joo att man måste lyfta på röven för att få pengar hahaha,
jag tyckte den va bra haha men alla tycker ju inte som mig..

Ne nu blir det glo tv sen sova Puss&Kram ♥

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jo jag e egentligen oxå nattmänniska men igår somnade jag redan 20:30 o vaknade idag runt 13.

Verkar som om kroppen min passade på o vila ut nu när jag e barnfri. haha

2010-01-22 @ 13:42:19
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0