Iyi aksamlar

dålig på att updatera nu igen? Jaaa jag vet, skärpning..
Idag har jag och skutt (lillsis) haft en riktig myys dag, vi vakna åt frukost, och under frukosten blev jag och min bror lite ovänner eller lite o lite sluta med att vi slog skiten ur varann tills mamma kom in och undra va fan vi höll på med, blev lite paff över hela händelsen för jag och min bror har aldrig slagits så, haha men det löste sig ganska snabbt för vi båda kom nog på hur barnsliga vi va så vi skratta åt det sen va det inget mer med det, haha stakkarn han har riv märken, alla kommer ju se att han har slagits med en tjej iaf.. så omogen man kan va ibland.. Men allt e lungt nu iaf haha!! sen la ja o skuttis oss igen o kolla på film vi kolla på Alvin och gänget 2 haha jag e käär i Teodor, ee han inte söööt eller, haha såå himla söööt..
Hahaha tänk om man kunde ha en sån på riktigt som man kunde prata med och mysa me...
Haha sötnööt på högsta grad..
Aaa iaf efter vi hade kollat på den hoppa jag in i duschen sen åkte vi och köpte pizza och satt på skuttis rum hehe på golvet och åt pizza och tjöta sen kolla vi på film igen :) Vi kolla på filmen: Älska mig
den va jätte bra handlade om mobbning, faan vad jag hatar sån shit asså, jag tycker att man ska säga nått om man ser någon bli mobbad inte bara gå förbi och kolla i marken, det tycker jag e minst lika fegt som mobbarna..
Mobbare e fega skitar!!!!!!!!.. Asså sånt kan få mig riktigt förbannad...Så tror jag sätter punkt här om det samtalsämnet..

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, behöver lite ny musik tror jag, men kommer inte på nån bra nu.. Hmmm?


Nån som kan nån bra?
Skriv gärna och säg...


Pusspusss


 

 

Hehe såå söööt♥
Theodor




Min granne har varit med och gjort den filmen :) Hehe..

Kommentarer
Postat av: michelle

åh, en lidköpings-film :D

2010-02-05 @ 09:54:42
URL: http://chingasos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0