Lichkoping eller nått

Hahaha kan man ju skriva!!! Vissa tycks ha fått sig ett gött skratt av att det tog mig 5 timmar att ta mig till Lidköping, som i vanliga fall tar 2 timmar ifrån Borås..
Men den bjuder ja på ;)

Hahaha..
Jaa så som ni förstår så är jag ÄNTLIGEN framme i Lidköping..
Har inte gjort så mkt eftersom jag kom nu på kvällen, tror jag ska åka och sola imon och kanske en runda på stora stan här i Lichkoping...

Börjar faktiskt bli lite trött nu, så e nog på väg att vända tillbaka dygnet..

Aaa just det hahaha skulle ju åkt tåg hit men vet nte riktigt hur det hela blev så jag har åkt buss tåg o en promenix på det hela.. haha...

Sitter och försöker leta upp en bra Dj som gör goaste mixarna på youtube men min kära vän kommer inte ihåg vad han hette, men fick en liten ledtråd: sök partymix o den e grön haha, så har lite att göra hahah.. Lägger upp nårra goa bitar som jag hittar på vägen i mitt letande..
Ha det gött haj...♥






















Minnen minnen till denna låten..
Number 1...
Haha









Kommentarer
Postat av: Guess who?

Haha, stackare som fick vänta så länge. Men tur att du fick lite tid över så du hann med och ringa upp hela släkten, det gör man allt för sällan. :D



Den där vännen måste va jävla clever dö!Bättre ledtrådar kan man ju inte få ;)



Vänt tillbaka på dygnet? Yeah right!!

Puss, puss och mycket lööööööv <3

2010-01-05 @ 03:05:38
Postat av: Emmaa

Jag vet, A skyller allt på kinesen. Diskriminering :D

2010-01-05 @ 11:22:29
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/
Postat av: Emmaa

HAHA jaaa snart så, vi måste börja kolla resor på allvar nu :) kan du inte kolla med tanten om det är ledig efter din student, den 16:e?

Ha e gooo dag nu.pussar från Laxeeen <3

2010-01-07 @ 08:42:44
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur lång tid var det kvar nu då Sandra? :P

2010-01-07 @ 23:03:06
Postat av: Emmaa

HAHA va jag som skrev den förra kommentaren :)

From theee Laaax

2010-01-07 @ 23:08:42
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0