Selam..

Hejsan..

Bloggade aldrig igår på kvällen som jag skrev på mitt måndags inlägg hahaha åå vad har jag skrivit då, hej då var det måndag igen haha fel fel fel det skulle stå Hej! Då var det måndag igen haha kan ju tolkas som om jag skrev hejdå haha blir lite snurrigt ibland men men... Dom som känner mig vet att jag kan säga och skriva lite konstiga saker ibland som enbart jag förstår poängen i haha..
Men men Thats me, take it or leave it Biääätch ;)

Nu är jag tillbaka i Lidköping igen, ledigt imöön, gött!
Sen på torsdag o fredag blir det till att praktisera..

Har inte så mkt mer att skriva faktiskt inte vad ja kommer på nu, Hmm Nee kommer inte på nått mer, rätt så ointressanta inlägg nu på senaste men mitt liv ser inte bättre ut nu sorry, Haha men kan ju hoppas på en förbättring haha, bara kylan o snön o det gråa e borta o folk börjar vakna till liv igen så blir det nog bra ska ni se..

Hare fint haj!..


Förresten här kommer lite musica ;)




















 









Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jo jag vet precis hur d e när man väl kommer hem.

Då vill man bara lägga sig i sängen o dö o deppa för att man e hemma igen. haha

2010-01-12 @ 23:53:03
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det är inte bara dej det är snurrigt för lilla du,tror nog det är så hos dom flesta efter alla dessa helger o röda dagar som har varit nu. Blir bättre nu när vi snart går mot ljusare tider igen. Tack o lov. Kram min BÄSTA dotter

2010-01-13 @ 00:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0