Trött.com

Hej igen
 då är dagen snart slut o jag e sååå trött, kanske inte så konstigt på tanke på att jag inte somna förens fyra inatt och har varit ldeig så länge, men iaf har varit på praktiken och det gick bra, alltid lika skoja :) Triivs super..
Efter det åkte jag och handla lite mat med mamma och sen hem, sen följde jag med min lilla syster på informations möté inför sjuan, så har suttit där nu sedan halv åtta..

Så nu är lilla jag trööööött, phuu..
Ska kolla på filmen Morgan Pålsson världsreporten haha ingen aning om den e bra, återstår o ser, men nu ligger jag iaf i min säng i mys kläder för kolla på filmen..
Antingen somnar jag eller ej det ser vi senare, så kanske skriver här sen annars hörs vi imoon..♥



Kommentarer
Postat av: teknikflickan

Haha man blir sjukt frustrerad av den filmen för dom är så patetiska.. typ som kopps ;D vet nite om jag gillar det eller inte...

2010-01-14 @ 21:53:56
URL: http://teknikflickan.blogg.se/
Postat av: Ida

låter som en bra dag :)

Vart har du praktik?

Kram Ida!

2010-01-14 @ 22:03:58
URL: http://liitenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0