Uttråkad till max!

Helloj

Jaa som ni ser har jag inte updaterat på ett tag nu, hehe har ingen speciell anledning till varför jag inte har bloggat, har bara inte blivit så..

Jag är kvar i Lidköping hos mammsen har varit här sen i måndags nu, har typ gått totalt i idee, gör inget, joo jag sover kollar tv o bara gör ingenting, det kan väl va gött nån dag men nu är jag så rastlös och så uttråkad..
Det känns som livet står totalt stilla just nu händer inget inget, på månda början skolan igen, hopp o sen då?
INGET! Blääää orkar inte.. Så tråkigt........

Ge mej sommar sol o värme e det så mkt begärt?

Ääh får la göra nått me mitt liv eller va tycker ni...
Just nu sitter jag och pratar med en Dj på msn som bor i utlandet, han har massa riktigt goa mixar som har spelats på clubbar runt om, så han skickar massa musica te mig :) Ååå va ja ba vill festa loss i ett varmt land..Så när jag sitter här åå lyssnar på den goa musiken o drömmer mig bort ser jag på Emmas blogg http://EmmaMarieNyberg.blogg.se att hon har lagt upp en bild på loong beach, där man har gått ett antal gånger.. Ååå ta mig bort ifrån svin kalla tråkiga Sverige nu tack!

Äh nu har jag gnällt lite om hur tråkigt jag har, det va la inget skoj att höra..

Ooooooo förresten Ems har kommit hem ifrån Thailand så ska åka och träffa henne imoon i think ♥ Va ett jäkla bra tagsen nu, ska bli skoj att få höra alla tokigheter du har hittat på denna resa haha...

Ha det bra så länge köss hajj!


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Skärpninng med uppdateringen där! More bloggissshhh :D



ååå vad jag vill dit nu nu nu Sandra!

Saknar det som faaaaan <3

Komma till Borås snart igen?

Pöss o heeej

2010-01-07 @ 23:10:30
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0