vänt på dygnet..

Kan jag ju börja med att berätta att jag har vänt på dygnet riktigt ordentligt nu riktigt riktigt ordentligt, inte bra asså va öppe till fem inatt och sov till halv fyra idag, och nu sitter jag här igen!
Måste försöka vända tillbaka det innan all ledighet e slut..

Jag är kvar i Borås hos Annicka, vi har varit hemma hos Emma idag och ätit thaimat och tjötat om det mesta, kollat resor oxå ;) thihi.. Kan ni gissa vart? haha...
Ååå vill åka nu, nunu!!..
Så det e vad jag har gjort idag, asså när man väl börjar prata om att resa o förberdelserna o allt åå man blir så glad, en speciell känsla.. Me like!

Ne får väl gå och lägga mig snart, tänkte åka upp till mammsen i Lidköping imon.. Inte helt hundra än men antagligen...

Aaaaah förresten, det har jag nog glömt att berätta men vi "Marmaris gänget" har kommit på ett namn till oss haha STEL, så det e vi!.. Haha inte för att vi e stela utan för att vi e bäst haha ne men våra initialer Sandra Tehrese Emma Louise..
Och kanske får vi en ny medlem till sommaren men bara kanske kanske kanske måste jag påpeka och då kommer vi att heta STELA haha... En lax viska det i mitt öra här i Norrby..

God Natt på er♥

















Kommentarer
Postat av: Emmaa

HAHA en lax :D Du e la go du :D

Kommer över och väcker er snart! :P Akta så att jag inte kastar in en lax i brevlådan :P Pösssss

2010-01-04 @ 08:33:21
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/
Postat av: Annickus

Fan va alla tjötar om Thaimat.. it´s so last year ;)



Lax is the new shit!

2010-01-04 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0