Hej

Hej..

Nu har jag inte bloggat på ett braaaaa taaag, Men nu e jag här :)..
Det har inte hänt speciellt mycket i mitt liv på sistonde, skola och praktik e vad jag sysslar med hehe..
I helgen har vi fixat och donat här hemma, jag har ändrat om helt och hållet i mitt rum, och vi har även köpt en ny soffa.. Riktigt nice :) Har oxå hjälpt min bror lite i helgen, han flytta hemifrån hehe känns hel konstigt utan han här hemma.. Nu e det bara jag och Skuttis kvar hemma, fast jag bor ju inte här på heltid heller bara halva veckorna..

Vill att Louise ska komma hem, hade behövt dig nu o tjöta med e lite depp :(
Det blir antagligen inget marmaris för mig i sommar :( e verkligen ledsen över detta.. Får sitta och drömma mig bort på youtube istället, gör det just nu faktiskt.. :(
Är verkligen skeeeeeet LEDSEN....................................
Trodde faktiskt att jag skulle få en jätte rolig sommar där nere men nepp så blir det ej..

Ne nu ska jag inte sitta här o gnälla mer, ska packa iordning min väska ska till Varberg imon e skola på tisdag, sen blir det nog sängen.. Nattinatt allihopa ♥


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Hej tjejen!



Jo d e bra me mig,känns som att d e rätt mycket nu bara.

Hur e d själv?



Du,ang turkiskan.

Bättre om du tänker ut d du vill lära dig o skickar till mig så översätter jag bara.



Kram

2010-03-15 @ 21:39:24
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Okeii,kommer inte ihåg... men sen e jag lite virrig just nu. haha



Yes men skicka iväg ett mail du.



Kram

2010-03-15 @ 22:15:06
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: emma

men vi ska ju till alanya! tror vi kommer ha lika roligt där som i marmaris.. jag lovar gumman

2010-03-18 @ 12:22:02
URL: http://emmia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0