Längtar :))

Hej bloggen nu har jag inte bloggat på ett braaaaaaaa tag men så kan det vara ibland.. :))

Nu är det inte långt kvar tills det händer en massa skojjiga saker thihi :))
Fast på fredag är det inget skoj :(((((( min sista dag på praktiken :(( Kommer inte bli skoj, kommer sakna alla mina knasiga o stört sköna arbetskamrater.. Men får åka och hälsa på dom då o då men det är ändå inte samma sak juu..

Men några roliga saker har jag att se fram imot iaf 1. Alanya me bästaste Emma och några från klassen Thihi vi kommer ha galet skoj.. Jag o Emma e rätt så bra på att få det livat hahaha.. Inte långt kvar alls nu exakt en månad idag tills vi åker whoooop whoop!!..
2. Är att jag tar studenten en dag efter jag kommer hem ifrån Alanya weeeei det ska bli super skoj.. 3. Maaaaaaaaaaaaarmaaaris here we come, hehe kommer bli tre veckors partaj för min deel, hehe bäst att vila upp sig.. Och så ska Therese, Emma, Jag & Louise baka midsommar tårta i marmaris hehe och fira midsommar där, lääängtar..  Kommer bli en super sommar känner jag på mig!
Snart flyttar min zisko Emma till Göteborg med, så där kommer jag spendera en hel del i sommar med..

Geee mig sommar nu pleas :)


 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0