00:29

Hej

Idag är jag i Varberg och jag har varit i skolan på varje lektion duktigt va?! Thihi... Ska dit imon med...
Sanja ska komma till mig imon på morgonen vid halv nio så ska vi äta frukost ihop och dricka kaffe ihop mys, sen ska vi möta Esek (Sibel)♥ och dra till skolan..
Karolina fyller år idag med, eller ja innan klockan va tolv då för nu är det ju en ny dag.. Hoppas du fick en bra födelsedag gumman.. 
Efter skolan ska jag göra lite ärende som tex betala räkningar, ska till banken, hem packa igen sen ska jag försöka hinna med att gå hem och hälsa på pappa en sväng innan jag åker igen, ja det e ju onsdag imon då blir det till att tufftuffa upp till Lidköping igen..
Och på torsdag fyller min ♥mamma år ;)..
Satt precis och prata lite med mamma på msn så skcika hon lite gamla bilder hehe alltid lika skoj att sitta och kolla på kort hur man förändras osv hehehe..

Ne mina vänner nu ska jag nana Nattinatt...

Sandra♥

OLD OLD OLD!! Sis & Me



OLD OLD OLD!! Sis Me & Mammi♥


Haha...



Kommentarer
Postat av: Emmaa

Söta ni är du och Louise <3

2009-12-13 @ 23:02:50
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0