05.36

Hehe har inte somnat än, jag är bäst på att vända på dygnet..
Inte bra inte bra!!...

Men ska sova nu strax tänkte bara göra ett snabbt inlägg häär..
Prata precis med min Emmush, hon hgar varit på en marknad o shoppat loss och nu ska hon gå och lägga sig på stranden snart, hur göttt låter inte det då, här e jag i kalla Sverige med snö och kyla och Emmush e i Thailand med sol och värme.. Klockan var runt tolv tiden på dagen där, hon har hittat en väska till mig Thihi så sööt♥ min lilla Emmush, en Prada väska i svart&guld :) jag har ju nästan bara Louis Vuitton väskor så en Prada väska skulle inte sitta fel, och det e guld på den med, me like! Hehe..

Saknar dig Emma!!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0