Borran..




Merhaba..

Idag är jag i Borås, hehe..
Har haft en toppen dag hahaha riktigt sköjj har vi haft det idag tjejer♥
Dagen börja med att jag Annicka & Emma åkte ner till stan och mötte Therese och Mehmet, Thihi besök ifrån Marmaris..
Sen gick vi till café Viskan och satt där ett tag och tjöta om allt och inget, haha jag och Emma har kommit på grymmaste affärsidén, haha va ska öppna ett ställe ;) haha maybe baby.. Haha skämta med er nu va!!...
Ne men om vi ska sumera dagen så har jag haft riktigt skoj, shiiit som vi har skrattat, hoppas vi har någon röst kvar imoon, jag är tveksam min börjar tryta hahaha!!...

Iaf taaaack tjejer för en super duper trevlig dag!!
Måste vi göra om SOON..
Men inte på en söndag för då har dom inga bullar hahaha...


Nattinatt everybody♥














Såå söta!!...


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Säger bara en grejj va, BULLSHIIIIT <3

2009-12-21 @ 09:48:10
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/
Postat av: Annickus

Tack för en supermysig helg stump! Sorry för imorse dock :p By the way, your morning mood e inget å leka med. Stryk ska du ha broooosch! :D

Puss och kram

2009-12-21 @ 13:35:29
Postat av: Sandra

Hahaha vi e bäst <3 <3 haha...inga bullar och inget bullshit, och ingen tar min kudde på morgonen haha... LOVE

2009-12-21 @ 13:47:25
URL: http://sandricha.blogg.se/
Postat av: Annickus

Eh, DIN kudde? Det va min kudde, till och med den som jag låg och sussade på som DU tog! Ska jag behöva ta det här igen? ;)

2009-12-22 @ 01:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0