En helt vanlig tisdag =)

Shudululu..

Hoppas allt är bra med er min läsare =) Haha jag har nog inte så många än så länge hoppas på fler..
Idag har jag inte gjort så mycket, skolan sen va jag en sväng på stan med pappa och börja handla julklappar, sen efter stan blev det hem till mormor och morfar på en liten snabb fika sen vidare ner till stan hem till Ditte på fika och så hjälpte jag henne med att lägga ut en jacka och ett par stövlar på blocket, fin fint blev annonsen..
Sen vidare hem och kolla på Andra Avenyn, spännande är det nu!
Sen efter det träffa jag Sibel min esek ♥ Hehe jag kallar henne Esek och hon mej Inek, vi e så himla gulliga mot varann =) .. Iaf vi gick ut och gick en sväng och Usssssch så kallt det är ute idag brrrr!!..

Har inte tagit min kvällscigg med Annicka idag så det återstår innan jag ska lägga mig, lite nyfiken för vet hon har nått att berätta Thihiihiihi...

Imorgon ska jag tillbaka till Lidköping, så imon ska jag ut och åka tufftufftåg AGAIN, hehe känns som jag inte gör annat en att åka tåg..

Så nu blir det en pling till Annicka..

God Natt


Kommentarer
Postat av: sibel (esek)

riktigt nice gumman o fyfan för den illaluktande gummit ushiie för de du får nog börja på videoinlägg med <3 hehe

2009-12-02 @ 00:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0