Godmorgon

Godmorgon..

Klockan är nu strax efter åtta på morgonen och jag är kvar i Lidköping  =/
Jaa som ni förstår så är jag inte med tåget, vaknade halv sex imorse med världens huvudvärk, fortfarannde måste jag påpeka, skumt asså för jag vakna med huvud värk igår och tog en värktablett så gick det över en liten stund sen fick jag tillbaka den på efter middagen sen försvann det lite på kvällen igen sen tillbaka och sen tar jag två värktabletter och somnar och vaknar idag igen med väääääärldens huvudvärk.. Har varit öppe och ätit frukost och druckit kaffe så nu är det lite bättre men ändå inte borta..
Vad ska jag göra?????..

Pratade med Emma för en timma sen, då satt hon i bussen på väg till Landvetter thihi, hon är nog precis framme på Landvetter nu faktiskt.. Hörde att hon hade lite resfeber, lille vän!
Men det kommer säkert bli jätte bra...
Hon ska messa mig när hon är framme i Taihland som blir i natt nån gång..

Sitter här och lyssnar på mix megapol med äntligen morgon med Adam & Gry hehe det e lite roligt att lyssna på dem..
Just nu pratar dom om att det är svårare att gå ner i vikt om man inte får tillräckligt timmar med sömn..

Åååh!! Blir så arg på mig själv, nu kommer alla bli arga på mig för att jag inte går till skolan idag, vet att jag måste skärpa mig.. Om sådär nästan två veckor är vi jul lediga ifrån skolan det ska bli sååååå sköönt..
Sen jädrar måste måste måste måste måste jag sköta varje lektion fram till studenten..

Nu ska jag göra ett arbete i branch&produktkunskap så har jag gjort nått vettigt iallafall..
Sen ska jag gå upp och duscha och ta mig en till kaffe..
Sen ska jag städa iordning här lite sen får jag la bege mig ner mot Varberg..

Ha en bra dag vi hörs senare

Sandra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0