Huvudvärk!

Hejsvejs..

Som ni vet var jag i Borran lördag till måndag haha skoj som bara den hade vi hihihi och det är INGET bullshit haha.. ;)
Det måste vi göra om ♥ (Snart, Soon) Hahaha..
Sen igår åkte jag till några vänner i Göteborg hehe skojsigt.. Fan va jag gillar göteborg riktigt fin stad, men shit så mycket folk det är nu i juletider skulle åka ifrån möndal till angered tog hur lång tid som helst fick stå i massa bil köer, men men gillar Götet för det, Göteborg e bästa staden!..
Och idag fick jag nått ryck att jag skulle till Lidköping igen så nu är jag hos mamma IGEN hehe, asså jag måste ju gilla att åka tåg eller nått haha... Imoon bär det av till Varberg igen, det är där jag ska fira julen så som det är planerat nu iaf..
Och världens huvudvärk har jag också, usch isch gillar inte det..
Nee, nu ska jag hjälpa mamma att slå in julklappar... Sen blir det nog sängen för min del..
Hoppas ni andra har haft en bra daag :)

Hörs imoon♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0