Lördagen

Hehe jag vet att det inte är lördag idag hehe men jag har inte updaterat på ett tag nu så jag börjar att berätta om lördagen..
I lördags på dagen var jag och Sibel istan och shoppa litegrann, jag köpte ett par byxor en väska en tröja en skjorta och ett armband thihi..
Sen på eftermiddagen kom min morbror hans tjej och mina kusiner till min mormor och morfar så var jag mamma och min bror Simon där och åt mat o hade lite julklapps öppning för dom var inte med på julafton, sen efter det gick jag hem till Sibel så fixa vi oss sen åkte jag och hennes familj till sparbankshallen där det var en stor turkisk fest, lång bord med massa mat sen körde festen igång jädrar va vi dansa haha.. Ooo Sibel buttla mot Magdansösen som var där hahaha Goooo Sibel, hon dansa sönder den riktiga magdansösen hahaha... Och så var det ett turkiskt band som spelade haha riktigt skoj hade vi gumman ♥ sen nån gång på natten åkte vi hem..
Ajaj hade jag i mina fötter då, haha typ stått dansat turkiska i 5 timmar eller nått i klackar..
Menmen vi hade skoj iaf..


Sen Söndagen tog ja det bara lungt sov och sov och sov hehe så då hände det inte mkt alls..

Måndagen åkte jag till Borås, för party again..
Emma fyllde år så vi firade henne hemma hos Therese, det var jag, Emma, Louise, Therese, Mr Marmaris, Marie & hennes kille riktigt trevlig och skoj var det, hehe alla blev nog lite på picarullen tror jag haha...
Mr Marmaris hade med sig ett Turkiskt öga ifrån turkiet till Emma som hon fick i födelsdags present, och sen hade vi julklapps utedelning oxå :) Jag och Emma hade köpt en shaker och ett champange glas som blinka i masssa olika coooooola färger, så Mr marmaris ska köpa in sånna till sitt ställe i marmaris..
Hahaha då måste det stå på dom made by: Sandra&Emma haha..
Iaf jag hade super trevligt taack allihopa ♥

Sedan på nattakvisten åkte jag och Emma hem till henne fast först gick vi in till Annicka och tog oss en drink hehehe..

Och igår åkte jag till Varberg igen, och nu vad jag gör jag nu? hehe nee inte så mkt..
updaterar kanske senare..

Jag tänkte lägga upp lite bilder ifrån Turkfesten, och bilderna ifrån i måndags lägger jag upp när jag har fått dom hehe..

Häär kommer lite bilder:











 


Kommentarer
Postat av: sibel

lätt att vi hade roligasteeee baby <3 hehehe det här ska göras om de vill jag lova i love u tack för du gjorde min kväll bättre haha ah faan magdansösen battla jag mot ju <3 de va nice

2009-12-30 @ 18:11:15
URL: http://turkiiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0