mer av garderobs rensningen...

Fortsättning av garderobs städningen...



Hehehe jaaduu!! Ett par skratt och leende har jag fått ikväll när jag har rensat och sorterat haha.. Jaa som ni förstår kan jag inte skriva alla minnen häär hade tagit tid haha ;) .. Och sen är det ju inte samma sak att bara läsa eller höra om det det är juuu mkt enklare att förstå om man upplevt det själv!..
Hahaha men iaf denna bilden nedanför här ska jag berätta om shitpemoesfrits asså hehe, När jag och Emma var i marmaris i Aug denna sommaren så blev det "donken" Mc Donlads ett antal gånger, haha donken va fan världens bästa fyllekäk Hahaha.. Jaa iaf så innan vi skulle åka hem så hitta vi dom häär tröjorna och vi va ba tvungna att ha dom för vi gillar Marmaris & vi gillar donken haha så Emma köpte en till mig och en till henne, så hade vi på oss dom när vi skulle åka hem, först så fick vi oss så gott som en utskällning av Mc Donalds på Dalaman flygplats haha sen när vi va hemma i kalla Sverige mitt i natten så stanna vi i partille på Shell så gick jag in och handla då säger killen som jobbar där: E du trött? Haha ja ba ser ja så förjävlig ut haha sen han ba: Har ni haft mycket att göra på donken inatt? Ja för du sluta jobba precis eller Hahahahaha oo ja börjar garva oo han stog där som ett frågetecken tills jag förklara för han så kolla han på tröjan en gång till sen skratta vi båda tvåå...

Minnen minnen, det e tur man har det, dom kan man leva gått på länge ♥ 






Hahahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0