Merhaba..

Hejsan Svejsan..

Är i Lidköping nu!.. Spenderat tre timmar av min dag på ett tåg, men inte alls ovanligt för min del..
Och jag har varit i skolan idag mee (duktigt) Hehe...
Iaf min skoldag har jag spenderat med mina sötnosar Sanijica och Esek aa Sibel såklart ♥ Haha alltid lika skojigt med er, hahaha som vi skratta idag shiit, Jeeeesper gråter du, Jeeeesper akta så jag inte tar din mat, Hahaha shiit jag skrattar bara jag tänker på det!..
Sen efter skolan gick jag hem och packa ihop mina saker, och så kom Emmuush förbi på en fika och en tjöt stund, hoon ska lämna mig en HEL månad :( Hon packar sin väska och drar till varmare destinationer.. Ta med mig!!
Såå om jag säger bara om jag inte svarar på måndag eller skriver nått här så ligger jag i Emmsens resväska med brillorna på och sköön musik som strömar ur mina hörlurar, neee nu drömmer jag mig bort :( kommer inte bli så juu.. Jaja det går fler plan ;) Hahaha.. Te x till drama land number one! Girls you know what I'm talking about ;) ...
Appropå det, Thihi hörde att vi kanske kanske maybe baby snart får en ny i vårat lilla "gossip gäng" Hehe Emma i borran vi får jobba på det lite till så har vi nog din granne med oss snart hehe...
Fast för att bli helt med i "Gossip girls" så måste man ju ha varit i marmaris, Nu läser du noga va Annicka haha 
Åååååh! va jag bara vill resa iväg och bara ha skoj just nu, släppa allt och bara leva livet för ett tag!..

Ska snart lägga mig och drömma mig bort till ett varmt galet drama land ;)

Nattinatt mina vänner..

Skrivet av: Sandra ♥




Kommentarer
Postat av: Annicka

Haha.. försöka kan ni ju alltid ;) Du e la rolig du. Snart vågar man inte ringa sitt nattisamtal till dig mer, nu när även du har gått å blivit en bloggerska. Hmm...! Förresten, akta dig så inte jag går och skaffar mig en blogg.. då ligger du jävligt risigt till ;)



Sov sött vännen min <3

2009-12-03 @ 00:37:59
Postat av: Emmaa

HAHA jaa men exakt, man måste ju vart där för att fatta grejen liksom. Vi måste ha inträdesprov :D

Oeration få-med-annicka-till-marmaris har startat och kommmer pågå till Maj :P



Pussss

2009-12-03 @ 15:14:56
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/
Postat av: Emmush

en månad kommer att gå fort gumman :) du har ju alltid plats i väskan ner men hem blir nog lite svårare... den lär vara full proppad då :)

2009-12-05 @ 18:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0