Ny design...

Hallaa..

Som ni ser har jag ny design på min blogg, och det är tack vare Inela♥
See så fiiin den blev är super nöjd..
TACK..

Idag har jag varit i skolan (Har faktiskt varit där varje dag och varje lektion hela veckan) Och jag har gjort tre prov och blivit godkänd på två av dom hitills väntar på svar på det sista Thihi.. Sen efter skolan drog jag och Esek till affären och handla muffins mums hehe sen hem till mig och fika!.. Myyyyys..
Sen träffade jag Sus en liten stund, sen va det hem och packa sedan tog jag mig en promenad ner till stationen och hann precis i tid, och nu är jag i Lidköping again hehe.. Har precis tatt mig ett varmt bad, såå gött när det e såhär ruskigt kallt ute usch!.. Gillar inte kylan...
Pratade precis med Esek i tele, hon har färgat håret mörkt idag hon har varit ljus hårig länge nu men jag tycker du e super fin i mörkt, du ska helt klart ha mörkt hår♥
Hahahahahaha Eseeeeeeeek hjärtat bli inte arg på mig nu, haha men jag printa dig i webbcamen för att kunna visa på min blogg här hur fin du e i mörkt hår.. Puss på dig haha!!..

Nu ska jag dricka mig en kopp kaffe tänkte jag, ja vet klockan e rätt så mkt men va fasiken en kopp kaffe mer eller mindre hehe ;)

Hörs senare eller imöön......

;)





Sötaste Bellus esek Sibelusch hehe..
Seni Seviyorum..
Benim bebek...




                                                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0