Shululu..

Hejhej

Har inte skrivit här på nån dag nu, men allt e finfint med mig och hoppas det är bra med er också..
Jaao vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag har inte gjort speciellt mycket..
I Onsdags åkte jag upp till Lidköping, och torsdags fyllde min mamma år Thihi så vi hade kalas för henne, hon fick ett glöggsätt med tillbehör av mig, en lyckta med ljus av min bror och en ask ischoklad och en sööt choklad av min lillsis, och sist en laptopp av hennes sambo..

Jaao, och idag har jag inte gjort speciellt mycket, jag har kollat på idol finalen..

Nu ska jag sova snart ha det bra nattinatt♥




Braa låååt!!...



Sandra♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaa låten du lyssna av mej tog av mej din fis du älskade den love my ineeek baby <3 glöm inte min blogg turkiiaaa

2009-12-12 @ 02:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0