Sjuk..

Gomorron..

Vakna inatt och mådde inte alls bra, så nuu e jag sjuuk, feber ont i halsen och förkyld..
Såå typiskt nu när jag e ledig så blir jag sjuuuuuuuuk, vill inte blää...
Ska skriva ett litet inlägg här tänkte jag sen ska jag se om jag kan masa mig upp och dricka en kopp kaffe, eller nej jag ska nog dricka te idag, oo en citron skulle jag behöva, det e jätte bra när man e sjuuk äta en cirton, det hjälper faktiskt..
Ska se med mamma om hon kan handla åt mej på hem vägen ifrån jobbet..

Hehe logga precis in på Facebook och såg att jag hade blivit taggad på ett foto hehe såå sööta, igår hade Therese Louie och Emma pepparkaksbak och så har dom klätt granen hehe jätte tjusig blev den..
Ska lägga upp en bild på den hehe tummen upp för marmaris granen hehe♥



Hehe ser ni så fiin den e!..

Ne nu ska jag upp och dricka te, vi hörs senare... Köss hajj!



                                                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0