Snabbt Haha

Haha ska bara skriva ett snabbt litet inlägg här, håller på att rensar och sorterar lite i min garderob, haha sitter typ och skrattar lite för mig själv här ibland hehe, hitta massa massa sommar kläder, eller jag mena marmaris kläder, typ bara klänningar linnen osv som jag har haft där nere hela sommaren haha, hehe fick precis upp en klänning haha minnen minnen kan jag ju säga hehe.. Nu blev jag lite glad =) Får la fortsätta hittar säker mer kläder som får mig att tänka på marmaris o få mig ett litet skratt haha ;) ..
På en klänning satt det kvar tre turkiska ögon, man får sånna ibland hehe, bevis på att jag inte använt den sen i sommras hehe.. Skulle ta kort ppå det och lägga upp här men min webbcam strular =/..

Nu ska jag fortsätta hörs senareeee.. PUSS ♥


Nu funkade webbcamen haha ska lägga upp marmaris kläningen med turkiska ögonen på hehe..


Kommentarer
Postat av: Annickus

Så fiint det blev! Najs kalajs.. Tandkött!

2009-12-15 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0