Thaiii..

Hello..

Jag sitter just nu i Lidköping hos min mamma och pratar med min kära Emmush i Thailand hehe coolt, tur den tekniska världen finns..
Skulle oxå vilja vara på semester just nu hade varit riktigt gött, jag gillar inte julen så speciellt mycket har  blivit så med åren, när jag va liten älskade jag julen, men inte längre..
Om jag fick välja semester eller fira jul så hade jag läääättt valt semester utan tvekan..
Bara plånboken hade tillåtit det!! Hehe..

Iaf Emmushpemmush har det super duper bra i Thailand ..
Hon har suttit på en krokodil idag och matat tiger bebisar och blivit upplyft av en pelefant.. Det är kväll där nu så dom skulle ut tror jag =) ..
Hon har festat på rätt så bra med hehe lilla emmush hon vet hur man geeeeeeer!!...
Hehehe, hon skickade lite bilder till mig så ska lägga upp nån här..

Ha det bra allihopa ♥



Jag och Emmush haha ♥



Gaaalen kvinna!! sätter sig frivilligt på en krokodil hehe ♥



Söötnos ♥



Tigerbebisen ♥



Big lighter hehe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0