Trött......

Hejhej mitt andra inlägg nu thihi...

Jaa som ni ser på min rubrik så e jag väldigt trött, blev inte alls mycket sömn inatt, sista gången jag kolla på klockan va den 03.20 och gick upp 05.00, och att sova på tåget fanns inte en chans, knökat med folk som prata o stog i, och värstaste spotlighten till lampa känndes det som om tåget hade i morse hehe..
Men ialla fall jag kom till Varberg som jag skulle och gick till skolan, där väntade rektorn min lärare och syv, vi skulle ha möte, puust alltid e det nått..
Menmen bara att bita i det sura äpplet och lyssna på vad dom säger, så sista terminen blir tuff, men sen e det klart!!...
Så jag har inte alls gjort så mycket idag, skolan sen hem, sen va jag och hälsa på pappa en sväng och nu blir det till att dejta kudden om en stund hehe, och det är efterlängtat kan jag lova...

Och som vanligt har jag och Annicka tatt oss våran kvällscigg och telefonstund hehe som har blivit som en liten tradition varje kväll haha alltid får man sig ett gött skratt

Och uppåt i landet verkar det inte ha lungnat sig fortfarannde bråk, lite lågtryck nu men kommer antagligen att blåsa upp till orkan imorgon.. Trött,trött,trött på vuxna människor som beter sig som om dom va 10år får jag inte din spade så får inte du låna min hink!!
Inte bra inte bra, men hur e det man säger det är svårt att lära en gammal hund att sitta!!
Och tyvärr är det nog så i det här fallet...

Ne min kära vänner nu blir det till att nana!!...
•Sov så gott•



Ps: Nån som vet hur man kan fixa till sin design på sin blogg?



Skrivet av: Sandra ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0