Flera timmar åt helvete!

Jaa rubriken stämmer perfekt, jävla SJ ordagrant och jävla snö och kyla!!...
Skulle åka hemåt ifrån mamma i Lidköping i tid idag tänkte jag och så jäkla typiskt då e allt försenat o sönder o inställt o ja allt, även kollade jag på både sj trafik upplysning och västraffik innan jag åkte men det stog bara att det var en liten försening på max 15 minuter OOO NEJ det stämmde inte, 19.05 skulle tåget ifrån Lidköping gå men väl på plats ropar dom ut att tåget har gått sönder men problemet är snart återgärdat max tio minuter OOO NEJ igen det stämmde inte 19.50 åckte vi ifrån Lidköping, då va värmen sönder på tåget så höll på att frysa ihjäl, så efter 40 minuters åkande var vi framme i Herrljunga där skulle vi få vänta i 20 minuter meen nej tåget kom inte i tid igen utan halv elva skulle tåget komma så där blev vi stående i ja jag vet inte nästan två timmar men nu efter många om och men är jag framme..

Och inte ens en ursäkt eller nått kunde sj säga...

Såå nu blir jag säkert sjuk också..
Faaan skulle stannat i Lidköping...
Mitt humör är inte på topp verkligen inte så tror det e bättre jag skriver mer imoon.. Go NATT!!!!!!



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha tro mig d e inte så roligt som alla tror.

man hör så mycket jävla skit så d e inte sant.

2010-01-31 @ 23:23:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: härligt :) jo bra! vad gör dudå? kram

2010-02-01 @ 17:56:05
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ja d e dock svinkul,när dom tror att man inte fattar ett piss o sen ger man dom världens svar... då står dom där o skäms dom jävlarna. haha

2010-02-01 @ 18:03:10
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0