Låna din lista lite Rebecca hehe..

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Tjej

Vad står det i ditt nionde sms?
Tjena jo de skulle hon men inte de jag tänkte på. Men vi kolla annan gång. Ha de

Vem ringde dig senast?
Annicka

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Hehe en bild på mig själv för tillfället :)

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?

Akcent - That´s my name

Hur många sms har du i din inkorg?
Får inte fram det, men har säkert än 300 sms måste rensa..

Vad står det i ditt tredje sms och vem är det i från?

Älskar dig dampas :)

Vem är din 13:e kontakt?
Ameth

Vem är din 20:de kontakt?
Annakarin

Ogillar du nr 5 ?
Adem Turkiet, Nej

Har du varit tillsammans med nr 1?
Nepp..

vad står de i ditt 7 sms och vem är det från?
Japp. Vi ska köra goo kart i morgon på sjön ska du med

Ifrån Fettzo

vad står de i ditt 15 sms och vem är det från?
Men vi äter donken för sista gången imorgon! Sen börjar vi röra på oss mer o tänker på vad vi stoppar i oss. Man blir alltid starkare om man är två, peppar varandra. Älskar dig gumman du är min bästa vän förlåt om jag har betett mig illa mot dig o alla andra som jag verkligen älskar

Ifrån Emma (Ems)



Tack för lånet thihi =)

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Så lite så,låna på du.

2010-01-16 @ 09:40:53
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0