Natti

Hello
sitter just nu på min lillasysters rum, hon har
två kompisar här som ska sova över..
Så jag fick i uppgift att sminka dom för dom skulle
ta lite kort, så e precis klar med det, jätte fina blev dom..
Hehe dom e snart i fjortis åldern hehe som dom håller på,
haha saknar tiden lite då man var så ung o allt va skoj typ.. Hehe

Nee nu e dax för mig att lägga mig om en stund ska ju upp och jobba imon..
Får la se hur det går att somna, eftersom jag sov hela dagen ungefär...

Kom oo tänka på en sak det e hundra årsen jag festa tyyp, haha får nog festa till det snart.. :)
Sov så gott nattinatt ♥



Kommentarer
Postat av: Annicka

Jaaaaaaaa det e hundra år sedan du festade och det e ännu längre sedan du festade med mig!! Det e på tiden att vi visar hur det ska gå till.. :D



Tänk inte en massa nu gumms, utan gå och lägg dig och så¨ringer du mig imon så ska du se att livet e en fest :p



Natti, puss och kram från Bigsis <3

2010-01-17 @ 03:31:27
Postat av: Ida

psykologi är oftast på engelska.

Inte alla föreläsningarna men böckerna då det inte finns bra böcker om psykologi på svenska "/

2010-01-17 @ 19:43:40
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Vad hander min kara marmarisvan?? :D

<3<3<3

2010-01-18 @ 13:01:53
URL: http://emmamarienyberg.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0