[email protected]


hehe alltid lika skoj häär..
Haha Emma jag och Annicka var precis ute med ute med vovvarna, haha och träffa på nån skum typ som kom fram till mig och fråga om jag såg poliserna och det var verkligen inga poliser nån stanns haha han satt här ute för sig själv eller gick runt, skumis number one.. Han ba asså ser du inte dom, inte för jag har gjort nått men ändå..

Jag och Emma åkte iväg till statoil nu mitt i natta och köpte lite godis o medicin till Annicka som e lite sjuuk :(
Haha just det haha efter jag och Emma och Annicka va ute och åkte en kväll så tog vi kort på oss o bilen i bakrunden o så haha så la Emma ut det på hennes blogg, hahahaha vet ni vad som hände efter det? Haha kan inte sluta skratta, en morgon efter det blogg inlägget kommer Annicka ut till sin bil då är det någon som har skrivit Annicka över hela hennes bil, hahaha stalker eller vad..

Iyi aksamalar, och vad säger du då Emma? fis..

Nee nu ska jag vara lite social med Annicka en stund.. Ha det fint så hörs vi imoon ♥


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0