Tillbax..

Heeej :)

Lessen om jag inte skrivit på nårra dar men det har bara blivit så hehe..
Men nu ja här igen...
I söndags åkte jag ifrån Lidköping till a secret place hehe ;) Och på måndag åkte jag till
Varberg, och raka vägen till skolan, haha fast va bara där och åt hehe, sen va jag hemma hos Sus lite
och fika oså sen åkte ja hem till Ems, och där har jag sovit inatt..
Idag har jag varit i skolan (Och på alla lektionerna me) Hehe, gjorde prov oxå i export och import.. Gick bra känndes det som iaf..
Sen idag va jag hemma hos pappa lite sen snabbt hos mormor & morfar sen åkte jag till Lidköping igen så nu e jag här.. På fredag funderar jag på att dra till Borås o hälsa på minakära vänner ♥
Va säger ni om det ;) Hehe..



         
    


Kommentarer
Postat av: Anneli

Du e en tokig liten flicka kära du. Kram Mamma

2010-01-20 @ 00:40:02
Postat av: Emmaa

Jag säger DO IT :) Jobbar dock men lite hinner vi ju ses :) Pusssss

2010-01-20 @ 13:37:53
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0