Helgen

Hejsan..
Ifredags var jag på praktiken, efter det åkte jag hem och så prata jaa o Emma på msn, så sa jag ba koom hiiiit hon ba okej jag kommer hehe så hon satte sig på tåget hit upp till Lidköping hehe.. Det e det jag älskar mest med oss två vi gör det vi känner för när vi vill, inget planerande hit eller dit haha!!!...♥
Iaf hon kommer hit så äter vi med minn bror och hans kompis och min mamma, myys.. Sen börja vi grogga hehe och så kom våran kompis hit. Senare kollade ja emma  på massa gamla videos från våra resor hahaha.. Klockrenaste kommentaren: BIIIIIILEN, Hahaha vadå bilen?! Hahaha...
Igår lördag åkte Emma hem igen och jag mådde inte speciellt bra, vi delade nämligen på en liter vodka.. Så min lördag bestod av vila, sova, vila, sova hehe...
Hoppas ni alla har haft en bra helg PUSS..


















Kommentarer
Postat av: emma

men guuuud vad snygga bilderna va...not! men vi hade iaf roligt...det är huvudsaken...älskar dejj gummman mest av alllllt

2010-03-21 @ 17:43:45
URL: http://emmia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0