Studiedag..

Hejsan..

Idag har jag varit ledig ifrån skolan, studiedag gött!
Ee så fruktansvärt trött på skiten nu så det finns inte, men snart e det slut..
Idag har jag vart hos min bror i hans nya lya, riktigt nice :) Vill oxå ha en egen lägenhet som jag kan fixa o dona i..
Menmen, sitter här hemma hos mamma nu och kolar runt lite på internet, så tänkte jag att jag skulle gå in och kolla min Playahead hehe var hundra årsen jag var inne där.. Meen det finns tydligen inte längre =/ hade massa bilder där o grejer som jag hade velat ha menmen...

Nu ska jag kolla tv lite, väntar på ett telesamtal me :)
Ha det bra allehoopa Pusss..


 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0